GroeiSprong

In 5 maanden meer klanten krijgen - voor zelfstandigen die sneller willen groeien

Voor wie

Veel zelfstandigen voelen de recessie. Klanten zijn kritisch en omzetten staan onder druk. Veranderingen gaan bovendien razendsnel. Wat gisteren goed was, werkt morgen niet meer. Je klant is maar één klik bij je concurrent vandaan. Hoe hou je het hoofd boven water? Hoe zorg je ervoor dat die leuke klant jou weet te vinden?

Internet en sociale media maken een stormachtige opmars door. Je bent geen beginner. Maar hoe gebruik je alle nieuwe ontwikkelingen en sociale media om echt klanten te trekken (zonder ingewikkelde techniek en groot budget)? Je ziet dat de wereld verandert.

Je wilt niet bij de pakken neerzitten, maar je aan de slag. Maar hoe? Hoe maak je slim gebruik van de kansen die nieuwe media bieden? Hoe ga je groeien met je bedrijf, meer klanten helpen, een mooie naam opbouwen, als expert zichtbaar zijn op een sympathieke manier? Hoe pak je dat aan, in deze uitdagende tijd?

Herken je dit?

  • Je bent zelfstandige en hebt de nodige werkervaring. Je ziet dat je bedrijf potentie heeft. Dat er meer inzit. Je wilt groeien, op je eigen manier.
  • Je hebt het gevoel ‘dat er meer in zit’, maar nieuwe klanten krijgen kost veel energie of lukt te weinig.
  • Je bent goed in je vak, maar verkopen is niet altijd je passie. Je wilt klanten overtuigen op basis van je inhoud, je mooie producten en je vakmanschap. Je wilt meer klanten, zonder pusherige acquisitie.
  • Je wilt niet zomaar een standaard succesformule kopiëren voor de marketing van je bedrijf. Je wilt een aanpak ontwikkelen die past bij jou én jouw klanten. Je wilt beter zichtbaar zijn. Op een sympathieke manier.
  • Je wilt goed werk leveren voor je klanten. Je houdt van warme relaties met mensen. Je twijfelt hoe je Twitter of Facebook zakelijk moet gaan gebruiken. Je wilt niet urenlang achter een scherm zitten. Je houdt van echt contact met echte mensen.
  • Af en toe maak je je zorgen. Hoe overleef je in die snel veranderende wereld? Je bent nog niet aan je pensioen toe, maar soms heb je het gevoel dat je nu al achterop raakt. Hoe blijf je bij?

 

Wat gisteren goed was, werkt morgen niet meer

Internet en sociale media maken een stormachtige opmars door, maar veel professionals weten niet hoe ze al die nieuwe media praktisch kunnen gebruiken in hun eigen werk. Ze zijn bang om eindeloos veel tijd online te verspillen of ze schrikken terug voor ingewikkelde techniek. Dat is jammer. En onnodig. Internet en sociale media veranderen onze wereld radicaal. Daar kun jij ook gebruik van maken, met jouw bedrijf.

Veel zelfstandigen werken voora in detachering, op uurbasis. Dat is prima als je dat je droom is. Maar veel ondernemers willen meer: eigen producten lanceren, zichtbaar zijn als expert, een naam opbouwen, meer vrijheid. Daar kan online media je uitstekend bij helpen. Als je weet hoe het werkt.

 

Groeien kan wel!

Juist in deze tijd zijn er volop kansen om je organisatie te laten groeien. Met die nieuwe media. Ze helpen je om, zonder groot budget, een warme relatie op te bouwen. Met je huidige klanten, maar ook met mensen die nu je klant nog niet zijn en die je dankzij de nieuwe media straks wel weten te vinden.

De nieuwe media helpen je om de beste klanten te krijgen. Geen koopjesjagers die eindeloos onderhandelen, maar klanten die begrijpen dat jij je prijs waard bent. Klanten die niet eerst vier offertes opvragen en lang twijfelen, maar die direct beslissen om met jou in zee te gaan. Klanten die zich niet met allerlei details bemoeien, maar die jou de ruimte geven om je werk creatief en goed te doen. Klanten die trouw zijn en graag jarenlang met je zaken blijven doen. Ook in recessietijd. Zonder dat je opdringerige salesgesprekken hoeft te voeren.

Dat klinkt te mooi om waar te zijn. Waarom heeft niet iedereen zulke klanten, als het zo eenvoudig is?

Klik bovenaan de pagina om verder te lezen.

Ik doe mee

Dit heb je nodig

Dit heb je nodig…

Om meer ideale klanten te trekken heb je het volgende nodig:

1. Haarscherp zicht op je klant. Je moet weten voor welke klanten je het beste werk kunt leveren. Welke klanten kosten je veel tijd maar leveren je weinig op? Welke klant is het beste voor jou? Met dit inzicht ga je direct groeien.

Een zelfstandige coach en ex-deelneemster aan GroeiSprong werkt voor allerlei klanten van divers pluimage. Ze ontdekt dat ze het liefst werkt met ambitieuze mensen met een hogere opleiding. Ze gaat haar marketing focussen op deze mensen en een onderzoek doen naar de problematiek van deze doelgroep. Ze kan al snel met haar onderzoek als expert een event bezoeken. Ze is direct meer zichtbaar én krijgt leukere klanten.

2. Klant-tastische producten leveren met een slim business model. Als je precies weet wat je klant wil, zie je direct nieuwe diensten die je jouw klant kunt aanbieden. Diensten die jij eenvoudig en met veel plezier kunt leveren, maar waar concurrenten nog nooit aan hebben gedacht. Dienst waar je klant graag voor wil betalen. Je wordt uniek in je branche en gaat niet langer op in de massa.

Een expert wordt regelmatig vanwege haar vakkennis gevraagd om A-merken te adviseren. Ze werkt in haar eigen bedrijf aan de lancering van een online product voor consumenten. Tijdens GroeiSprong ontdekt ze dat ze haar online product óók aan zakelijke klanten kan verkopen. Ze ontwikkelt licenties voor deze klanten, die vele malen meer opleveren dan de verkoop aan consumenten.

Een coach werkt nu vooral één-op-één met klanten, maar ze is ook druk met haar gezin en kinderen. Tijdens persoonlijke begeleiding ontwikkelen we samen een nieuw telefonisch product. Ze kan dat product per direct lanceren en meer klanten bereiken, terwijl de uitvoering haar weinig tijd kost.

3. Weten welke online media passen bij jezelf en je klanten. Je klanten zijn vaak overweldigd door wat er online allemaal kan. Ze doen niet alles, maar zitten vaak op enkele online plekken. Als jij weet waar dat is, kun je ze eenvoudig bereiken. Zonder groot budget, zonder dat het je veel tijd kost. Je hoeft niet langer op jacht, maar klanten weten je vanzelf te vinden. Sociale media zijn geen koude online tools, maar het begin van een warme relatie met leuke klanten. Dankzij je juiste gespreks- en salesvaardigheden en je goede geldmindset zorg je er zelf voor dat een deel van je warme contacten graag met jou wil gaan werken en klant bij je wordt.

Een zelfstandige werkt vooral interim, maar wil meer eigen producten lanceren. Tijdens GroeiSprong ontwikkelt ze een compleet nieuwe website en ze leert vlotte blogs schrijven die ze gaat versturen in haar nieuwsbrief. Zo bouwt ze naam op als coach en gaat ze eigen producten lanceren.

Een ZZP-er krijgt helder zicht op haar eigen geldmindset. Ze ontdekt dat er veel meer mogelijk is in haar dan ze zelf zag. Ze boekt een korte reis naar Spanje. Om een nieuw online product uit te werken en internationale ervaring op te doen op haar eigen vakgebied.

Een ZZP-er heeft net een ebook uitgebracht en regelt haar eigen PR. Ze vraagt via sociale media haar eigen netwerk om het boek aan te schaffen in iTunes. Ze heeft binnen drie dagen een hit en staat tussen bestseller auteurs als Youp van ‘t Hek en Ben Tiggelaar. Daarna herhaalt ze dit nog eens met een volgend papieren boek. Dat boek heeft inmiddels meer dan 50 dagen in de top 100 van bestverkochte boeken bij managementboek.nl gestaan. (Je mag niet meer raden, deze case gaat inderdaad over mijzelf…)

 

Sneller groeien. Met GroeiSprong

Met mijn programma GroeiSprong leer je precies wat je nodig hebt om meer enthousiaste klanten te trekken en te houden.

Het programma GroeiSprong duurt zes maanden, maar je hoeft niet zo lang te wachten op resultaat. We gaan direct samen aan de slag. Je krijgt intensieve begeleiding bij alle keuzes die je maakt en ontdekt wat het beste werkt in jouw bedrijf. Zo ga je direct stap voor stap aan de slag en boek je al snel je eerste resultaten.

Klik bovenaan de pagina om verder te lezen.

Wil je meer weten of heb je nog vragen? Neem dan direct contact met me op.

Ik doe mee

“Hoe dan ook heb ik veel geleerd, en veel sneller dan ik ooit in mijn eentje had kunnen doen. Mijn klanten zien ook dat mijn bedrijf een veel sterkere en professionelere uitstraling heeft gekregen. Klanten lijken opeens beter te zien wat ik te bieden heb. Ik heb daardoor meer en inhoudelijke veel interessantere trainingen kunnen verkopen, zoals een train-de-trainer traject.” Marieke van Ginkel, Drijvende Kracht.

“Ik ben nu druk met relevante dingen, dat geeft veel meer voldoening. Ik vond het werken met Ellen heel motiverend en stimulerend. Het zet je aan tot actie, waardoor je zelf verder komt. Ik heb waardering voor de slimme persoonlijke aanpak van Ellen. Ze deelt heel veel. Ze heeft een snel inlevingsvermogen in de context van de deelnemers, met afgestemde adviezen! Super. Daar is ze hartstikke goed in.” Ina Nieborg, zelfstandig coach van projectleiders bij de overheid.

“Voordat ik met Ellen ging werken dacht ik dat ik het allemaal wel zelf kon bedenken en doen. Ik had al een bedrijf vanaf 0 opgebouwd, dus de slag naar slimmer (online) werken zou ook wel lukken. Ook al had ik boeken gelezen en online vele uren video’s bekeken, het toepassen op mijn situatie lukte mij niet helemaal. Na een telefoongesprek met Ellen en een bezoek aan haar event, dacht ik dat deze dame mij wel eens heel goed zou kunnen helpen. Binnen een jaar veranderde er veel. Heel veel.”  Moniek Smit, Koffie-kenner en marketingexpert voor speciaalzaken.

Dit krijg je bij GroeiSprong

Dit krijg je

Als deelnemer aan GroeiSprong ontvang je het volgende:

  • Een enerverend programma van vijf maanden, waarin je in precies leert wat jij nodig hebt om je organisatie succesvol te laten groeien in de nieuwe tijd.
  • Geen saai congres met oppervlakkige sprekers, maar diepgang en praktijk. Theorie wordt direct afgewisseld met templates waar je zelf mee aan de slag gaat. Je werkt aan concrete acties die je direct voor je bedrijf uitvoert.
  • Professionele tips en advies: gedurende het hele traject krijg je feedback op je eigen ideeën, plannen en voortgang. Zo voorkom je beginnersfouten en ga je direct professioneel aan de slag.
  • Een kleine groep, met persoonlijke aandacht voor jouw bedrijf en jouw groei. Alle sessies en coaching worden door mij persoonlijk gedaan.

Het programma bestaat uit de volgende delen:

4x een groeiseminar van een volledige dag

Vier seminars van een dag (van 10 tot circa 17 uur, inclusief compleet verzorgde lunch) waarin je leert klanten te trekken met online media. Je ontvangt alle theorie in een complete presentatie (als PDF). Daarnaast is er bij elk seminar een werkboek of template, waarin je uitwerkt hoe je zelf aan de slag gaat. Aan het einde van elk seminar is er uitgebreid tijd voor jouw vragen. Daarom is er geen eindtijd, we eindigen pas wanneer al je vragen zijn beantwoord.

In de GroeiSeminars leer je onder meer:
Succesvol fans en klanten krijgen met online media, inclusief cases, voorbeelden en inspiratie. Hoe pakken anderen die aan? Wie zijn succesvol en wat is het geheim van hun succes? Wat zijn de fans van jouw bedrijf die je over het hoofd zag? Waar liggen jouw klanten wakker van en met welke oplossingen en producten kun je ze nog beter helpen?

Nieuwe klanten met nieuwe businessmodellen. Zo kun je met minder moeite meer omzet halen met je huidige vak of beroep. En hoe je voorkomt dat je teveel gratis weggeeft (een fout die veel zelfstandigen maken!). Je leert goed geld verdienen met eerlijke diensten waar je klant enthousiast over is.

Online media actieplan: welke sociale media passen wel of juist helemaal niet bij jouw bedrijf. Welke media kun jij succesvol gebruiken? Of waar kun je beter geen energie in steken? Waar ga je op focussen en mee beginnen? Hoe zet je de eerste stappen en welke concrete hulp heb je daar bij nodig? Wat is er voor nodig om echt klanten te krijgen met je eigen online thuishonk? Hoe moet je beginnen en hoe zorg je voor een groeispurt als je de basis al hebt staan?

Topblogger: Professioneel klanten trekken met je blog, zonder dat het je veel tijd kost. Snel een vakkundig artikel schrijven, zonder twijfels of uitstelgedrag. Een artikel dat anderen graag lezen en waarmee je echt klanten aantrekt.

- Verkopen met een glimlach: Warme contacten moeiteloos omzetten in betalende klanten. Niet met standaardtrucjes of pusherige gesprekken, maar met verkoopvaardigheden die passen bij jouw talenten. Doen waar je goed in bent en ontdekken waar jij nog verder in kunt groeien. Leer hoe je klanten vlot laat beslissen zodat ze graag met jou willen werken.

10x Alles-weten-academie

Tien telefonische seminars (van circa 45-60 minuten) met inhoudelijke tips en trucs over een gericht onderwerp. Een aantal van deze seminars kun je live volgen, een aantal ontvang je op MP3. Ook van de live seminars ontvang je een MP3, zo hoef je niets te missen. Met de alles-weten-academie kun je je verder verdiepen in de onderwerpen die voor jou relevant zijn, zonder dat het je veel tijd kost. Je kunt deze seminars terugluisteren wanneer jij dat wilt.

In de alles-weten-academie gaan we onder meer in op:

Klanten krijgen met je toetsenbord. Wervende teksten voor je blog, salestekst, ebook. Schrijven kost je weinig tijd en geen zweetdruppeltjes meer. De teksten die je snel maakt spreken je aan en zorgen voor meer omzet.

Klanten krijgen met je website: Veel ontwikkelaars van een website kijken vooral naar het visuele ontwerp of de techniek. Te vaak zijn teksten op een website niet wervend, waardoor je minder klanten trekt of omzet mis loopt. Je leert de essentiële ingredienten van een wervende website, waarmee je direct aan de slag kunt. Er is geen groot budget of ingewikkelde techniek nodig om veel meer omzet te realiseren met het website-systeem dat je nu al hebt.

Functionaliteiten van je blog: Een blogfunctie kun je zo toevoegen aan je website. Maar wat heeft een professionele blog nodig? En hoe zorg je ervoor dat je dankzij je blog hoger komt in Google en meer klanten krijgt?

Meer klanten krijgen met je nieuwsbrief: Hoe verdubbel je het aantal fans van je e-mailnieuwsbrief? Hoe zorg je ervoor dat mensen je jarenlang blijven volgen? Hoe zorg je ervoor dat je nieuwsbrief elke keer weer goed wordt gelezen?

Een toppositie in Google: Hoe zorg je ervoor dat je website uitstekend wordt gevonden in Google én dat mensen na het lezen van je website ook echt bij je gaan kopen?

Ken je klant met een slimme survey. Hoe kom je met een slimme survey precies te weten wat jouw klant wil (geen ingewikkelde statistiek of dure licenties nodig).

Tijd maken. Als ondernemer komt er van alles op je af. Maar hoe zorg je ervoor dat je voldoende tijd én aandacht geeft aan de zaken die er echt toe doen? Worstel je met uitstelgedrag, loop je over met urgente vragen of weet je niet waar je de tijd vandaan moet halen om alle lopende acties op tijd af te krijgen? Dan is het seminar ‘Tijd maken’ precies wat je nodig hebt.

Klanten krijgen met goede energie: Klanten aantrekken is niet alleen een kwestie van techniek, maar het wordt ook bepaald door de energie die je zelf hebt en uitstraalt. Hoe zorg je voor een positieve energie waarmee je precies de goede klanten aantrekt? Dit is zeer relevant, maar je leert het in vrijwel geen enkele training. In GroeiSprong leer je het wel.

2x persoonlijke VIP-coaching

Twee keer persoonlijke coaching, bijvoorbeeld met een review van jouw actieplan, je website, blog of sociale media-strategie. Deze coaching is telefonisch en duurt circa 30 minuten. Indien je dat wilt, kun je de twee sessies ook combineren tot een uur face-to-face coaching. We werken dan op mijn kantoor in de sfeervolle Caballero-fabriek in Den Haag, een broedplaats van ondernemerschap, ontwerp en innovatie.

Onbeperkte digitale hulp

Als deelnemer aan GroeiSprong krijg je toegang tot de GroeiSprong-Google+ groep, waar je al je vragen aan me kunt stellen. Ook kun je hier kennismaken met de andere deelnemers en elkaar om tips en advies vragen.

Wil je feedback op een blogartikel, de nieuwe tekst voor je website of horen hoe anderen denken over je nieuwe VIP-dienst? Dan kun je dat direct vragen in de Google+ groep. Zo hoef je voor feedback en ideeën niet te wachten tot het eerstvolgende seminar, maar kun je altijd terecht voor raad en advies.

Bonussen bij het programma

Wil je niet langer wachten, maar nu al hulp? Dat kan. Als je je nu al inschrijft voor GroeiSprong, ontvang je een aantal extra bonussen én al direct hulp bij jouw bedrijf. Hieronder leees je welke bonussen op dit moment gelden.

Bonus: BoekSucces (twv €597)

Boeksucces ondernemer boek uitgevenDoe je mee met GroeiSprong? Dan ontvang je als bonus het product BoekSucces. BoekSucces is een online programma van zes modules, waarin je leert hoe je als ondernemer een boek uitbrengt en een hit maakt van je boek en je bedrijf.

BoekSucces is normaal gesproken alleen verkrijgbaar als afzonderlijk product. Als deelnemers van GroeiSprong ontvang je BoekSucces als bonus bij je programma. Omdat ik graag zoveel mogelijk van mijn kennis met je deel, wil ik je dit graag als bonus aanbieden.

Bonus: 2x Een zaak van fans (twv €39,90)

Cover Zaak van Fans Ellen de Lange-RosAls deelnemer aan GroeiSprong ontvang je direct na je inschrijving 2 exemplaren van mijn boek ‘Een zaak van fans’. In het boek lees je hoe zanger David aan zelfstandige Anna, winkelier Orlando en manager Joris vertelt over zijn succes. Hoe hij volop fans krijgt zonder grote media, hoe hij een hit van zichzelf kan maken.

Het boek ‘Een zaak van fans’ was direct na de verschijning een hit en heeft inmiddels meer dan 50 dagen in de top 100 van bestverkochte boeken bij managementboek.nl gestaan. Je ontvangt 2 exemplaren van het boek, zodat je ook een exemplaar van het boek kunt delen met een vriendin of collega.

Bonus: 2x Een zaak van zacht werken (twv €40)

Een zaak van zacht werkenMijn tweede boek ‘Een zaak van zacht werken’ verschijnt in het voorjaar van 2014. Het is het vervolg op ‘Een zaak van fans’ en gaat opnieuw over zanger David, zelfstandige Anna, manager Joris en creatieve winkelier Orlando. Ze zijn inmiddels alledrie succesvol en hebben meer dan genoeg klanten. Maar… ze zijn veel te druk. In ‘Een zaak van zacht werken’ leer je hoe je harder gaat groeien door zachter te werken. Niet zwoegen maar zweven en elke dag werken in een vrolijke flow. Als bonus ontvang je bij GroeiSprong twee exemplaren van dit gloednieuwe boek: eentje voor jezelf en één om in je netwerk te delen.

Bonus: Deelname aan het event ‘Een zaak van fans’ (twv €797)

Meld je je voor 11 november aan voor GroeiSprong? Dan ben je mijn gast op het ééndaagse event ‘Een zaak van fans’, dat ik in het najaar van 2014 in Utrecht organiseer. Alle details over het event ontvang je later.

Klik bovenaan de pagina om verder te lezen.

Wil je meer weten of heb je nog vragen? Neem dan direct contact met me op.

Ik doe mee

“Voordat ik je met Ellen ging werken twijfelde ik of ik de stap kon zetten naar fulltime ondernemen. Ellen bood mij in Groeisprong een gestructureerde aanpak, waardoor ik sneller de beslissingen durfde te nemen, die nodig waren. Na Groeisprong zie ik dat ik echt enorm vooruit ben gekomen: website en nieuwsbrief staan, ik heb een lijst en ik een aanbod van basisdiensten en VIP-diensten. Maar vooral: ik heb een systeem wat houvast geeft in de verdere ontwikkeling van mijn bedrijf.” Marieke van Ginkel, paardencoach bij Drijvende Kracht.

“Voordat ik met het traject met Ellen startte twijfelde ik. Het is best een stevige investering (kosten) en ik vroeg me af: levert het mij op wat ik verwacht? Maar dat is uitstekend uitgepakt. Ellen levert veel waarde voor de prijs die je betaalt.” Ina Nieborg, zelfstandig coach van projectleiders bij de overheid.

“Ik breng nu geen uren meer door in de auto om overal in Nederland en België trainingen en advies te geven. Ik werk niet meer voor klanten waar ik geen energie van krijg. Ik werk nooit meer uurtje-factuurtje. Ik veranderde van een hard werkende freelancer in een ontspannen ondernemer!” Moniek Smit, Koffie-kenner en marketingexpert voor speciaalzaken.

Ervaren hulp

Groeien onder ervaren begeleiding

GroeiSprong wordt gegeven door mij, Dr. Ir. Ellen de Lange-Ros. Met mijn bedrijf Faxion, dat ik heb opgericht in 2006 help ik zelfstandigen om sneller te groeien met helder zicht op hun klant. Ik blog als De Glazenwasser en geef hier volop tips en advies.

Ik heb gewerkt voor grote bedrijven (bijvoorbeeld KPN, TNT Post, Bosch-Siemens, Fujitsu, bouwbedrijf Heijmans), maar ook met kleine organisaties zoals marketing-professionals, ontwerpers, webbouwers, een groothandel, communicatiebureau’s en vele zelfstandigen.

Als hobby was ik een aantal jaren game-journalist en leerde ik al vroeg sociale media gebruiken. Die ervaring ben ik gaan toepassen in m’n eigen bedrijf Faxion. Met mijn blog, nieuwsbrief en ebooks bereik ik steeds meer klanten, zonder dat het me veel tijd kost. M’n bedrijf groeit flink, ondanks de recessie, en ik werk voor steeds leukere klanten. Ook maak ik, dankzij de sociale media, leuke dingen mee. Zo word ik regelmatig uitgenodigd als spreker voor events en zijn mijn ebooks een hit in iTunes. Dat is geen toeval, maar regel ik zelf. Met mijn online media.

Steeds vaker vroegen mijn klanten me om mijn aanpak met hen te delen. Ik merk daarbij dat mijn aanpak snel resultaat laat zien. Met helder zicht op je klant, klant-tastische producten en slim inzetten van sociale media kun jij ook veel sneller groeien. Mijn tips en ervaring deel ik graag met je in GroeiSprong, zodat jij ook meer enthousiaste klanten krijgt.

Klik bovenaan de pagina om verder te lezen.

Wil je meer weten of heb je nog vragen? Neem dan direct contact met me op.

Ik doe mee

Investering

Inschrijven voor GroeiSprong

Voordat je je inschrijft voor GroeiSprong, moet je de volgende zaken weten:

Je investering

Meedoen aan Groeisprong vraagt een investering in tijd en geld. De meeste tijd investeer je in concrete veranderingen in je eigen bedrijf, die direct resultaat hebben. Daarnaast vraagt het programma een investering in geld. Dat is een investering in je organisatie en in jezelf. De kennis uit Groeisprong is altijd toepasbaar, nu en in de toekomst. Het is een éénmalige uitgave, die voor altijd zijn waarde houdt.

De investering voor het hele programma GroeiSprong is €5.997 excl. BTW. Het programma start eind november 2014. Heb je interesse? Meld je hier aan voor het programma. Natuurlijk zijn de kosten van het programma gewone bedrijfskosten die je kunt aftrekken van de belasting die je met je bedrijf betaalt.

Slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar

Let op: het aantal plaatsen voor GroeiSprong is beperkt tot 12, omdat ik voldoende tijd en ruimte wil om je persoonlijk te helpen. Daarna geldt echt vol=vol. De eerste drie plaatsen zijn inmiddels vergeven. Wil je zeker zijn van een plek? Wacht dan niet langer en meld je nu aan.

Definitieve inschrijving na kennismaking

Om te waarborgen dat de GroeiSprong-groep voldoende kwaliteit heeft en de deelnemers bij elkaar passen, voer ik met elke deelnemer een persoonlijk gesprek (dat kan ook telefonisch). In dat gesprek bekijken welke stappen jij met je bedrijf wilt zetten en stellen we vast of GroeiSprong bij je past.

Overweeg jij om deel te nemen aan GroeiSprong? Meld je dan aan via het inschrijfformulier en vul je telefoonnummer in. We maken dan een telefonische afspraak om het programma samen door te nemen. Pas na dat gesprek beslis je definitief over je deelname.

Groei-Succes-Garantie

Ik ben er van overtuigd dat je in GroeiSprong leert om sneller te groeien. Daarom geef ik je een unieke groei-succes-garantie. Als je na het eerste dagseminar niet tevreden bent, dan meld je dat binnen 24 klokuren via de email. Je krijgt vervolgens het volledige inschrijfbedrag retour.

Ik ga er vanuit dat GroeiSprong voor jou en je bedrijf veel meerwaarde biedt. Daarom kan ik je deze succes-garantie geven.

Neem een partner of vriend mee

Bij je inschrijving ontvang je het recht om één partner-toegangskaart aan te schaffen tegen gereduceerde prijs. Neem je een partner mee? Dan betaalt je partner een reductie van €2.000 op de prijs die op dit moment geldt op de website. Je partner moet zich wel tijdig inschrijven. Gaat de prijs op de website omhoog, dan stijgt de prijs van de partnerkaart evenredig.

Ik bied je een partnerkaart aan, om het eenvoudig te maken om het programma samen met een ander te volgen. Jullie ontvangen beide een aparte factuur en kunnen er zelf voor kiezen om de korting van de partnerkaart onderling te verrekenen. Bij de partnerkaart hoort geen persoonlijke telefonische coaching, wel kunnen jullie er voor kiezen om gezamenlijk gebruik te maken van de coachingstijd. Als partner draai je verder volledig mee in het programma, doe je zelfstandig mee in de Google+ groep en ontvang je zelf ook alle materialen.

Met de partnerkaart wil ik het makkelijk voor je maken om iemand mee te nemen. De partnerkaart kun je ook na je eigen inschrijving nog gebruiken. Je hoeft dus niet te wachten tot je iemand hebt gevonden die met je mee wil, maar kunt je nu direct inschrijven. Je mag de partnerkaart gebruiken voor een collega, maar ook voor een vriend of zakenrelatie. Je hoeft dus niet bij hetzelfde bedrijf te werken.

Per normale inschrijving heb je recht op één partnerkaart.

Locatie en tijd

GroeiSprong wordt gehouden van november 2014 tot en met maart 2015. Alle fysieke bijeenkomsten zijn op een centrale plek in het land met goede parkeermogelijheid en vlak bij een station. Elk dagseminar start om 10.00 en duurt tot circa 17.00. Natuurlijk is de lunch inclusief en kun je dieetwensen vooraf aangeven. De data voor GroeiSprong zijn:

  • Woensdag 26 november
  • Dinsdag 16 december
  • Woensdag 21 januari
  • Donderdag 19 februari

De telefonische academy-sessies worden in dezelfde maanden gepland, daarover ontvang je later bericht en deze kun je altijd in je eigen tijd naluisteren op MP3.

De VIP-sessies worden in overleg met jou ingepland. Indien je dat wilt, kunnen we al een VIP-sessie inplannen op korte termijn voordat het programma start.

 

Wil jij meer enthousiaste klanten trekken en sneller groeien? Maak je klaar voor de sprong.

Ik doe mee

Wil je meer weten of heb je nog vragen? Neem dan direct contact met me op.

“Wat Groeisprong me vooral heeft opgeleverd is een structuur. Deze structuur helpt me enorm. Het gaf me rust dat ik samen met de groep werkte in een soort stappenplan en dat ik dat niet allemaal zelf hoefde uit te vinden. Daarvoor had ik een trail-and-error methode. Wat Groeisprong me ook heeft opgeleverd zijn ondernemersvaardigheden, vooral op het gebied van marketing en sales” Marieke van Ginkel, Drijvende Kracht

“Het traject met Ellen heeft me veel opgeleverd. Ik heb nu een heldere marketing (website, nieuwsbrief, blog). En ik heb me ontwikkeld als ondernemer: meer denken vanuit de klant (en niet vanuit mijn expertise). Inmiddels heb ik daardoor weer een paar nieuwe klanten. Ik ben er blij van geworden, het loopt weer, ik ben veel rustiger over de toekomst.” Ina Nieborg, zelfstandig coach van projectleiders bij de overheid.

“Door Groeisprong heb ik mijn website spectaculair aangepast, ben ik actiever op LinkedIn en ben ik ook te vinden op Twitter. Dat zijn de uiterlijke veranderingen. Veel belangrijker vind ik de verandering in me zelf. Het besef dat dit soort media er toe doen, dat het niet moeilijk of ingewikkeld is en vooral dat ik besef en kan duidelijk maken wat ik ‘te bieden heb’. Het kernachtig verwoorden van mijn meerwaarde voor klanten.“ Jan Hopstaken, interim controller bij overheidsorganisaties zoals rechtbanken en provincies.

Dankzij de heldere structuur die ik nu kan toepassen op nieuwe ideeën en plannen, durf ik meer risico te nemen. Een transformatie die ik alleen niet had gemaakt.” Moniek Smit, Koffie-kenner en marketingexpert voor speciaalzaken.

Vragen?

Nog vragen?

Ik kan me voorstellen dat je nog vragen hebt over GroeiSprong. Hier vind je daarom antwoord op  veelgestelde vragen.

* Ik ben zelfstandige en werk vooral met grote zakelijke klanten en niet met consumenten. Zijn online media voor mij wel geschikt?

Ook als je veel werkt met grote en kleine zakelijke klanten, bieden sociale media volop kansen. Wel is het jammer dat veel mensen dat niet weten en dus kansen missen. Ook als je in een B2B-omgeving werkt, is GroeiSprong waardevol voor jou als zelfstandige.

 

* Sociale media zijn interessant voor mensen in grote bedrijven, maar ik werk zelfstandig of als MKB-er. Kan ik dan ook online media in m’n werk gebruiken?

De inzichten uit GroeiSprong zijn voor professionals in allerlei organisaties relevant en bruikbaar. Juist als éénpitter of bij een klein bedrijf kun je door slim gebruik van sociale media enorm veel geld besparen, je werk veel effectiever doen en je klant beter begrijpen. Ook kun je de kennis gebruiken in de projecten die jij voor klanten doet. Het programma is daarmee een investering in jezelf én in je bedrijf.

 

* Ik werk niet als zelfstandige, maar bij een bedrijf, een non-profit instelling of een overheidsorganisatie. Is dit programma ook geschikt voor ons?

Deze versie van GroeiSprong is alleen gericht op zelfstandigen. Werk je bij een bedrijf of andere organisatie, neem dan contact op via Info@Faxion.nl. Voor bedrijven en grotere organisaties heb ik maatwerk-programma’s om je te helpen. Daar vertel ik je graag meer over in een persoonlijk gesprek, waarin we samen vaststellen wat jouw bedrijf of organisatie nodig heeft.

Werk je in een klein bedrijf met maximaal 3-5 mensen en ben jij directeur of één van de partners? Dan is GroeiSprong wel geschikt voor je.

 

* Ik weet helemaal niks van sociale media. Ik gebruik geen twitter en ik hou niet van ingewikkelde technische verhalen. Is dit programma wel geschikt voor mij?

GroeiSprong is opgezet voor mensen die nog niet zo veel weten van sociale media, maar die graag met weinig moeite op de hoogte willen zijn. Ben je leergierig en nieuwsgierig naar nieuwe kansen, maar weet je weinig van techniek en heb je weinig tijd? Juist dan is GroeiSprong voor jou geschikt. Je hoeft geen ingewikkelde handleidingen te lezen of urenlang achter de computer te zitten. Je kiest voor één of twee media waarmee je direct klanten trekt. Dat is overzichtelijk en de kennis die je daarvoor nodig hebt leer je snel.

 

* Ik ben handig met computers en weet al veel van online tools en sociale media. Leer ik nog wat nieuws?

Er is een speciale GroeiSprong-groep voor ondernemers met veel online ervaring: GroeiSprong Masters. Daarin gaan we dieper in op je online media plan, maar ook op andere zaken zoals je geld-mindset, het groeien van je team, samenwerking met affiliates en joint ventures, etc. Daarnaast leer je volop ondernemersvaardigheden om je bedrijf sneller te laten groeien. Waarschijnlijk weet je daar nog lang niet alles over en zijn er specifieke onderwerpen nog helemaal nieuw voor je. GroeiSprong-Masters is daardoor interessant voor mensen die al wel de nodige kennis van sociale media en websites hebben, maar hun bedrijf verder willen laten groeien met begeleiding in een kleine groep van ervaren online ondernemers.

 

* Als ik het zo lees is dit programma dus voor iedereen geschikt en kan iedereen meedoen. Daar geloof ik niks van!

Je hebt helemaal gelijk. Het programma is niet voor iedereen geschikt. Om mee te doen, heb je geen technische voorkennis of lange opleiding nodig. Je hoeft ook niet per se te werken bij een bepaald soort bedrijf. Maar je moet wel leergierig zijn. Je moet open staan voor nieuwe dingen. Je moet een hands-on mentaliteit hebben, bij willen blijven en het verschil willen maken, dingen op gang willen brengen. Het is belangrijk dat je het geleerde meeneemt naar je eigen werk en snel in de praktijk brengt. Je moet geen maanden analyseren, maar direct aan de slag. Zo kun jij het verschil gaan maken. Maar als je dat allemaal niet wilt, dan is dit programma inderdaad niets voor jou. Is het programma wel wat voor jou? Meld je dan nu aan!

 

De afbeeldingen op deze pagina vind ik heel mooi, mag ik ze ook gebruiken?

De afbeeldingen zijn speciaal voor mij gemaakt door Kim Ravers en ik heb de rechten op deze afbeeldingen gekocht. Ze zijn daarom mijn eigendom. Ik waardeer het als je ze niet verder verspreid. Wil je zelf ook zulke afbeeldingen gebruiken? Dan kun je contact opnemen met Kim om mooie visuals te laten maken voor jezelf.

 

Wil je meer weten of heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met me op.

Ik doe mee