Nieuw! Boek – Een zaak van fans. Voor slimmer ondernemen

Met online training 'Fans voor jouw zaak' (gratis)

Een zaak van fans - Ellen de Lange-RosAnna, Joris en Orlando hebben het lastig. Ze werken als manager, zelfstandige en winkelier, maar hun omzet loopt terug. Op een avond belanden ze samen bij een rockconcert van de zanger David. Hoewel hij in de grote media nooit veel aandacht krijgt, blijkt hij volle zalen te trekken. Hoe doet hij dat? In een serie opdrachten deelt David zijn sleutel tot groei met Anna, Joris en Orlando. Manager Joris twijfelt, winkelier Orlando gaat enthousiast aan de slag en zelfstandige Anna wordt geconfronteerd met onverwachte uitdagingen. Hoe het verder gaat? Dat lees je in ‘Een zaak van fans’.

Bestel direct

 

 

Een zaak voor fans is voor jou als…

  • Je ondernemer, zelfstandige of manager bent
  • Je meer fans wilt krijgen, die graag met jou werken
  • Je graag goed wilt verdienen met mooie diensten voor je klanten
  • Je internet en sociale media slim wilt inzetten in je bedrijf

Herken je dit?

Veel ondernemers en zelfstandigen worstelen met hun bedrijf. Ze leveren een mooie dienst en hun klanten zijn enthousiast. Maar hoe kun je sneller groeien? Hoe krijg je een grote schare fans? Hoe gaat je bedrijf groeien?

Als je hiermee worstelt ben je niet de enige. Veel ondernemers voelen ‘dat er meer in zit’. Maar ze lopen tegen een grens aan. Tegen een onzichtbaar plafond. Ze willen graag groeien, maar de aanwas van nieuwe klanten blijft uit. Een leuke actie op Facebook heeft niet het gewenste resultaat. Netwerkborrels lijken veelbelovend maar leveren zelden volop nieuwe klanten op. Dat is jammer. Want groeien kan wel. Ook in jouw bedrijf.

Meer fans voor jouw zaak

Groei en meer klanten krijgen kan wel. In mijn nieuwe boek ‘Een zaak van fans’ leer je hoe je dat aanpakt. In 7 eenvoudige stappen, die jij ook in jouw bedrijf kunt toepassen. Je leert waarom fans zo belangrijk zijn. En je ontdekt wat de fans zijn van jouw bedrijf. Fans die veel ondernemers nog over het hoofd zien, waardoor ze kansen missen. Je leert hoe je goed geld kunt verdienen. Hoe jou bedrijf gaat groeien. Dankzij je fans.

Een meeslepend verhaal

‘Een zaak van fans’ is geen saai boek vol theorie of schema’s. Het is een meeslepende businessroman die je in één of twee avonden uitleest. Een verhaal dat je pakt en dat je niet meer vergeet. Met de praktische opdrachten aan het einde van elk hoofdstuk ga je aan de slag voor jouw bedrijf. Zo lees je niet alleen een leuk verhaal, maar ga je alles wat je leest direct toepassen. In jouw bedrijf.

Worstel niet langer, maar ga meer fans krijgen. In jouw zaak! Klik hier en lees zelf ‘Een zaak van fans’.

Bonus: Online training ‘fans voor mijn zaak’.

Bij het boek ‘Een zaak van fans’ ontvang je als bonus gratis de online training ‘Fans voor mijn zaak’, met extra tips en advies. Zo ga je ook in jouw zaak meer fans krijgen.

Groeien en goed geld verdienen? Dat is een zaak van fans!

Bestel direct

Over de auteur

Ellen de Lange-Ros sociale media training bedrijfDr. ir. Ellen de Lange-Ros helpt ondernemers en zelfstandigen om sneller te groeien door online media slim in te zetten. Ellen promoveerde aan de Universiteit Twente op een proefschrift over continu verbeteren. Ze werkte in verschillende functies bij KPN en startte daarna haar bedrijf Faxion. Dankzij haar hobby als gamejournalist ontdekte ze sociale media al vroeg en kreeg ze zelf steeds meer klanten via online media. Die ervaring deelt ze nu met jou. Op haar blog ‘De Glazenwasser’ geeft ze advies over helder zicht op je klant en je groei.

Bestel direct

Lezers over ‘Een zaak van fans’

“Businessroman en slim stappenplan. Aanrader! Waarschuwing: alleen interessant voor ondernemers die keuzes durven maken.”
Aartjan van Erkel, auteur van de bestseller Verleiden op internet – Hoe maak je een website onweerstaanbaar?

“Ellen beschrijft op een sprookjesachtige wijze waar moderne marketing om draait: goed doen voor klanten en daar op termijn zelf beter van worden. Dit boek is geschreven zodat iedereen het zal begrijpen en iedereen er ook mee aan de slag kan. Een aanrader voor iedereen die zijn bedrijf op een moderne, pragmatische manier klantgerichter wil maken”
Steven Van Belleghem, Marketing professor, adviseur en auteur van oa. De Conversation Company.

“Ik kende het nog niet: een leerboek over inbound marketing, verpakt als roman. Ondernemerscoach Ellen de Lange bedacht het. Ze weefde er een liefdesgeschiedenis doorheen en bespreekt slinks onze vooroordelen over geld verdienen. Goed bedacht: het leest als een trein.”
Kitty Kylian, oprichter van De Blogacademie. Leert je belachelijk goede content maken.

Vanaf het eerste moment dat ik met haar blog/nieuwsbrief in aanraking kwam, wist ik gelijk: die wil ik in de gaten houden, omdat Ellen de Lange-Ros echt kan vertellen. Je bent vanaf de kopregel gelijk alert en met een glimlach lees je door, ze beschrijft in dagelijkse ervaringen hoe we meestal omgaan met klanten. Door haar kundigheid krijg je snel een nieuwe kijk op dit onderwerp, die je drijft tot verbetering van je eigen zaak. Het is niet moeilijk, het is vaak kwestie van “ramenlappen” dat geeft helderheid. Ik wens haar/alias de Glazenwasser veel fans toe met haar eerste boek.
P.A. Broeder op managementboek.nl

“Waarom zou een businessboek per se gebeiteld moeten zijn in grafieken, tabellen, bullets en cases? Het is verfrissend om op een heel andere manier in aanraking te komen met non-fictie. Ik hoop dat meer managementauteurs gaan experimenteren met andere vormen van kennisoverdracht!” Wiebe de Jager, Directeur uitgeverij Eburon. 

Met “Een zaak van fans” heeft Ellen de Lange zich geplaatst in de traditie van Ken Blanchard & Jos Burgers (Hondenbrokken). Een business-roman die niet alleen leerzaam is maar ook spannend. De vorm zorgt ervoor dat het lekker wegleest en dat het je nieuwsgierig maakt. Je wil weten hoe het Anna, Joris & Orlando zal vergaan. In de tussentijd leer je hoe je met fans om moet gaan en welke rol ze kunnen spelen voor je bedrijf. De lessen van popzanger David zijn relevant voor iedereen die op zoek is naar meer zakelijk succes.  Waardevolle lessen voor ZZP’ers, MKB ondernemers en grote bedrijven. Wil je met een paar uur lekker lezen je werk leuker en je zaak succesvoller maken? Dat is dit boek je op het lijf geschreven!
Rijn Vogelaar, Chief Enthusiasm Officer van marktonderzoeksbureau Blauw en a
uteur van de bestseller ‘De superpromoter’.

 

Bestel direct